sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Tuesday, February 1, 2011

Ini entri prihatin...


Dok dengar kan rusuhan kat Mesir tu?..Actually aku bukanlah seorang yg rajin tahu hal donia nie..tp bila dgr mcm nie..terus nak amik tahu jg..
Mak aku gitau..anak jiran aku..2 beradik terperangkap dalam rusuhan tersebut..sebab kat sana kan dah kena perintah berkurung..makanya mereka dok dlm umah tu..dgn segala sekatan..pastu td dgr wakil pelajar sana gitau..keadaan akan makin buruk sb bekalan makanan terputus..errmm..bayangkan kalo kita dok tempat mereka..
Jadi,patutnya kita merasa bersyukur di atas bumi Malaysia nie..
Jangan lupa mendoakan keselamatan umat Islam kat sana..

2 comments:

saharinasaharudin said...

doakn sumenya akn ok..
sdih dgr crta pljr msia kt sne..
hdup dlm ktakutan :(

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

mudah-mudahan...trauma wooo...mudah-mudahan juga Malaysia takkan ada rusuhan/peperangan/sewaktu dengannya walaupun antara sesama islam kita pun ada nak bermusuh..mgata aku kau jg..inikan pula lain agama..bangsa..haiihh..ntah la..