sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Thursday, June 16, 2011

Nora Elena

Ramai yg suka tgk cite nie kan....nak2 lagi ada hero Aaron Aziz tu kan...aku pun minat lama dah ngan Aaron Aziz nie..sejak dia join pencarian model kat Singapore lagi..time tu badan dia xde la sasa mcm skrg nie..:) bertuahnya jadi Diyana kan...hehehe...


bukan nak cita pasal Aaron Aziz...tp intipati cite tu sket..novel tu dah lama dok ada..aku n adik2 aku mmg layanz novel2..cakap jer novel apa..suma dah baca..cuma skrg nie ja msg2 sibuk..so,koleksi novel dah xupdate..


tp nanti saksikan filem Ombak Rindu..Aaron aziz berlakon juga..awek yusry KRU pun berlakon..sapa lagi..Lisa lah..diorang akan bawa watak Hariz ngan Nurul Izzah...Tp Maya Karin yg bawa watak Nurul Izzah..tp bg aku lebih baik Lisa sb dlm novel tu Nurul Izzah digambarkan sebagai perempuan kampung..yelah..takut Maya Karin keluar slang bukan melayu tulen..tp apa2 pun..itu dah keputusan diorang kan...


Ombak Rindu tu dari novel gak..nama sama ngan tajuk novel..tak salah aku penulis novel tu Fauziah Ashari..lagi srg aku minat karya Norhayati Ibrahim..byk novel yg diarang bt mmg terbaek dari ladang..best cite Ombak Rindu tu..baca byk kali pun still leh tangkap nangis..syahdu syahdan..hehe hope intipati filem tu tak lari ngan isi novel tu lah...




Apa yang aku nak sentuhkan kat sini adalah :




Korang yg mengikuti novel n cite tu akan tahu yg dlm cite tu seth pernah rogol nora ms zaman sekolah...tp yg aku respect ngan seth nie..wpun dia buat salah..dosa..tp dia seorang yg BERTANGGUNGJAWAB..sb pe?..sb dia cari juga nora..n KAHWIN ngan nora tu...bukan LARI DARI TANGGUNGJAWAB ye....Itu bukan beragama Islam ye...tp kat luar org yang beragama Islam yg banyak LARI DARI TANGGUNGJAWAB..lebih senang ayatnya LELAKI TAK GUNA lah...even nora tu xngandung..tp at least..seth tetap BERTANGGUNGJAWAB..kalau kat realitinya...ramai yg TAK GUNA..







walaupun ia sekadar drama...tp setiap drama adalah dari dunia realiti kita...renung2 kan lah....






mengakhiri entry ini....saksikanlahhhh..........



.



..



...



....



.....



......



.......



........



.........



.........



...........



.............



..................



..



..



..



..



..



..



..







:D




p/s - sangat emo bila dengar lelaki yg lari dari tanggungjawab.....spesis DAYUS n TAK GUNA!!!
- kalo dh lari dari tanggungjawab..yg len/ke depan nanti hope berubah lah jd bnr2 bertanggungjawab n bnr2 manusia..bukan setan...



No comments: