sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Sunday, September 20, 2009

Di pagi Raya...

Alhamdulillah..
saya diberi izin dari Allah s.w.t utk bernafas lg utk hari ini..merasa suasana Aidilfitri..
Bersyukur jg diberi kekuatan utk berpuasa & bertarawikh di bulan Ramadhan..
Terima kasih Ya Allah...
Moga2 hambaMu ini diberi kesempatan lg utk merasa semua ini..Aminn..

Bgn pg..mandi sunat Aidilfitri & tunaikan solat subuh..
Bersiap2 utk sembahyang raya..

Sebelum tu..
Bersalaman ngan mak ayah..mohon ampun & maaf..saya sayang sgt pd my mum n my dad..di saat saya diuji mcm2 dugaan..my mum n my dad tetap di sisi saya wpun saya kehilangan..Terima kasih mak..ayah..

Selesai solat sunat Aidilfitri..
Dijamu ngn halwa tinge dgn khutbah aidilfitri..
Antara bait2 kata yg bt saya tersentuh dari khutbah trsebut adalah...

kenapa perlu bersedih hati kerana peristiwa silam..tidakkah kamu tahu..selagi adanya siang & malam bersilih ganti..selagi itulah ada kegembiraan & kesedihan yang perlu kita tempuh..oleh itu,teruskanlah hidup dengan penuh semangat & ketabahan..Allah s.w.t sentiasa di sisi hamba2Nya yg sentiasa memohon pertolongan dariNya..

~menitik gak air mata nie...~

seperti pepatah Arab mengatakan..sesiapa yg sentiasa menangis atas kesedihannya..dia seperti bayi yang menangis sewaktu dilahirkan yg mahu masuk kembali ke dalam perut ibunya..

Dah balik dari surau nie...

Baju raya utk raya pertama..Merahnyee mak ngah...hehe.. :P

Nie kalau pakai time Raya Haji nie..confirm lembu2 nak ngorat saya...trs xmo jd korban..wakakaka..


p/s - k..nak gi dapur..masak lontong/kuah lodeh n msk lemak rebung..semoga anda bergembira di hari raya yg mulia ini..sekian dari kusszz.. :P

No comments: