sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Friday, October 30, 2009

kata2 dari pelakon Indonesia kat fb...

Rio Reifan Terkadang cinta itu membingungkan Penuh dengan cerita Karena sesungguhnya cinta itu hadir dengan sendirinya Atas dasar Sebuah KEJUJURAN, KEPERCAYAAN dan TANGGUNG JAWAB… Berkata dengan kata2 indah itu baik Namun lebih baik lagi apabila berkata tanpa kata indah..! Sesungguhnya Cinta dinilai bukan dari sebuah kata Tetapi lebih pada apa yang telah kita katakan…!!

MySpace
Rio Reifan Sifat cinta sama seperti air dalam tanah.Apabila anda tidak cukup menggali,yang anda peroleh adalah air yang keruh.Apabila anda cukup menggali,yang anda peroleh adalah air yang bersih dan jernih..."LIFE MUST GO ON"..
MySpace

2 comments:

triple x malaya said...

ni kate triple x:cinta itu ibarat darjat..perlu di agongkan dan perlu di tabalkan..cinta bukan untuk nafsu semate mate..cinta perlu di rahmati oleh yang ESA..kerana cinta datang nye dari NYE baru turun dari insan bergelar manusia..

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

triple - nie dari cik zan : cinta adalah satu fitrah,mengapa perlu takut utk merasai cinta..tp kerana dikhianati cinta..maka perasaan tkt itu wujud..mengapa perlu mengkhianati cinta..laluilah dengan segala keindahan kasih sayangmu dgn penuh keikhlasan,tanggungjawab & kejujuran..pasti cinta itu milikmu selain dari berdoa & tawakkal pada yang Maha Esa..