sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Wednesday, May 26, 2010

Ajak family layan western food lak...

nie cite semalam..
bila dah dapat gaji...mulalah nak beli itu ini kan..tp sebelum gaji aku pergi ke lain..aku belanja la family aku..kebetulan lak adik aku yg keje kt Putrajaya balik sini dari ari sabtu sb minggu nie dia kena interview org utk jawatan W17..
calon yg dtg seluruh msia nie 13K..hanya 500 kekosongan..huhu..
ramai yg mendambakan keje gomen nie kan?..
ari isnin aku dh gitau suma..jgn dok pi mana2..lepas insyak kita pi makan..sb mak ayah aku nie bukan boleh..maklumlah..yg srg tu ketua wanita merangkap penolong rukun tetangga..yg srg tu pegang segala kunci n segala tentang surau & rukun tetangga..tu xkira katering org kahwin lg..meeting sesaja..ada jer ke sana sinun..
lokasi pilihan : Joned cafe, Alor Setar , Kedah tercenta..

Tempat dier mmg dekat dah ngan Stadium Darul Aman..dekat juga ngan Hotel Seri Malaysia & KFC..
Kebetulan time tu ada lawan bola Kedah ngan Kelantan..lupa lak aku..apa lagi..jam teruk la..mujur lah adik aku nie pemandu berhemah..
Layan kan ajer pic2 di bawah..

mereka berdua adalah segalanya dalam hidup aku..

mereka berdua adalah penguat jiwa aku..Fatin dengan spek bawunya..


aku juga harus diselitkan bersama selaku yg belanja..haha


p/s - di sudahi dengan alhamdulillah..



No comments: