sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Wednesday, May 26, 2010

cite dah basi..

actually peristiwa nie 12.5 kot..aku pun dh lupa..dpt panggilan interview utk jawatan pereka..dh lama aku isi SPA..sajer jer lah pi..aku ingat ujian buat drawing kat pc..yg tu aku terror la..tp buat ujian len..
bawah nie ujian pertama aku kena buat..diorang letak objek kt depan..kami kena lukis..hanya guna pensil 2B/4B..





ujian pertama : lukiskan 3 buah buku berdiri, 3 buah buku terbaring yg ada pen dan pemadam di atasnya..(yg nie lg 5 minit nak kutip kertas baru aku lukis sb trlupa)..di sisinya ada gelas yg dlm tu ada 3 pensil & 1 pembaris pendek di atas sehelai kain..

kalo korang tgk xde kan pembaris..aku hanya tersedar lagi seminit kertas akan dikutip..seminit jer aku lukis pembaris tu..siap ngan ton2 yg hebat okk..hakhak..itu sb xsempat nak snap sb hbs jer aku menata rias pembaris..org tu dh kutip kertas..itu aku dok depan tu..agaknya sb smbil aku dok melukis..kepala dok pikir kt tmpat keje..tgh2 dok lukis..PR aku call..maaflh xdpt nak angkat sb aku fokus..sampai last minute lukis pen,pemadam & pembaris..hee..tp cantik tak aku lukis??..ada bakat tak??..adik aku kata cantik..hee..


ujian kedua..kena lukis kapal layar n kaler sekali..kaler yg boleh digunakan hanya kaler pensil & kaler air..kaler yg berunsurkn pastel xleh..pastel tu mcm kaler krayon la..

pic xdpt di publish sb kapal layar nya cantik dah..kalernya cantik dh..tp aku silap pi kaler objek apa tah yg sebenarnya itu kain layar satu lg dlm kapal layar trsebut..so,trs nampak fail..bg aku la..


p/s - dulu ms hbs bljr poli pd..ingin menjadi seorang pensyarah..ms hbs belajar kt polimas,,nak jd engineer..skrg nak jadi arkitek for civil & mechanical..tringt ms kecik2 dulu..cikgu tanya nak jadi apa..mcm2 kluar..yg xtahan tu..ingt lg member aku kata nak jadi doraemon..hihihi..tp ok jg..leh aku mintak mcm2 kt dia..haha




No comments: