sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Sunday, May 23, 2010

Fikir-Fikirkan lah...

Dalam dunia haiwan@binatang tiada manusia..
tetapi...
Dalam dunia manusia..ada terlalu banyak haiwan@binatang..


p/s - haiwan@binatang pun sygkn sesama mereka wpun berlainan jenis..tp manusia???


6 comments:

pakDin said...

dalam maksudnya tuh..

NenekPenne said...

betul lorrr.....

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

p.din - yup..terlalu dalam maksudnya..ada `haiwan` yg lempiaskan nafsunya..pastu ditinggalkan mcm tu ja tanpa rasa bersalah & tanggungjawab..
tu sb ada kes buang bayi@janin n bersepah sana-sini..

n mcm2 jenis `haiwan` yg blh jumpa di dunia manusia..hrrmm...dunia dah nak kiamat..mcm nie lh..makin ramai yg tak insaf..
hope kita tak tergolong di kalangan begitu..

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

nenet - mmg betul sgt..

Fahim 'n Alin said...

mnusia hati hewan ssh nk rawat

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

p.cik - sebab mereka merasa megah & xde rs bersalah bila dikritik/ditegur..suma brbalik pd IMAN & ASUHAN IBU BAPA..tp kalo ibu bapa dh asuh dh elok,tp diri sendiri yg ego mcm tu..itu salah dirinya sendiri..