sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Sunday, September 26, 2010

Raya Kesebelas..

Aku dah start keje...Ratna msg jemput open house dia..dia bt malam..aku ada kelas kat kuala perlis direct kol 8am ~ 5pm..
Otw balik tu..aku terpikir nak bawa makanan pi umah dia..dlm keta dok pikir nak masak apa..mula2 nak beli ikan cencaru nak bt sumbat sambal..tp raya kan..trs terpikir nak buat sambal tempe..boleh cicah ngan ketupat ke..nasi impit ke kan..so,belilah 2bungkus tempe..

sampai umah..mak dah siap msk utk berbuka puasa..lps solat asar..terus masak..sempat boh utk mak ayah rasa sambal tempe aku..lps siap boh dalam bekas..mandi2..lepas solat maghrib..trs gerak..sampai sana..ramai lak..kena tgu turn nak masuk umah dia..sb umah dia flat..yg ramai2 tu kwn opis dia..bila dah pakat keluar..baru kami amik alih utk makan lak..ratna bt mee kuah..nasi ngan lauk pauk..geng2 sek.teknik datang adalah dalam 10 org..puji sambal tempe aku sedap..hehe..bukan aku ye..diorang yg puji..masa balik..ratna gitau tempe aku licin..hehe..



No comments: